Porsche 911 Turbo Pålidelighed

På biludstillingen i Paris i 1975 præsenterede Porsche sin første 911 Turbo. Denne version af 911’eren var den øverste del af serien og blev internt kaldt 930. Så snart 911 Turbo dukkede op på scenen, fungerede dens brede spor og legendariske bagspoiler som dens kendetegn. 911 Turbo S er 40 hestekræfter hurtigere end standard 911 Turbo-modellen i den nuværende generation. De fås begge som coupéer eller cabrioleter.

Oversigt

Oprindeligt blev Porsche 911 Turbo leveret med en 3,0-liters motor med 260 hestekræfter og kombineret med en fire-trins manuel gearkasse. Fra 1978 reviderede Porsche 911 Turbo med en større 3,3-liters turbomotor med turbolader, der ydede 300 hk med 300 PS. Efter det har der været turboladede versioner af hver efterfølgende 911-generation. Porsche 911 Turbo når en topfart på 180 mph.

Pålidelighed

Ifølge What Car?’s 2020 Reliability Survey rangerer 911 Turbo blandt de mindst pålidelige sportsvogne. Hele Porsche-mærket sluttede på en delt 22. plads ud af 31 mærker i den samlede producentrangliste.

Sikkerhed

National Highway Traffic Safety Administration hører under den føderale regerings transportministerium. NHTSA har dog ikke testet 911 Turbo endnu. Vi synes, at 2021 Porsche 911 Turbo er fantastisk. Kun få produktionsbiler kan matche dens præstationer. Dette køretøj er udstyret med alle de nødvendige sikkerhedsfunktioner og klarer sig godt under kørsel og manøvrering.

Afskrivningssats

Der har været en betydelig stigning i markedsværdien af klassiske og unikke 911-modeller i den seneste tid, samt nogle specifikke 911-modeller fra fortiden. En 911 Turbo bevarer sin værdi, fordi den er pålidelig og er blevet udviklet systematisk gennem de sidste 50 år.

  Volvo vs. Jaguar: Pålidelighed

Vedligeholdelse og reparation

Porsche 911 Turboer koster i gennemsnit 137.061 dollars i gennemsnit over fem år. Køretøjer, førere og geografiske steder vil variere dette beløb.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Er Porsche 911 Turbo en bil med forhjulstræk, baghjulstræk eller firehjulstræk?

Porsche 911 er en bil med firehjulstræk.

Hvor mange sæder er der i Porsche 911 Turbo?

Porsche 911 Turbo er en bil med 4 sæder. EPA-klassificeringen for denne bil er: Minikompaktbiler

Hvad er hestekræfterne i en Porsche 911 Turbo, og har den en turbo?

Porsche 911 Turbo har 640 hestekræfter og et drejningsmoment på 590 lb-ft. Motoren er en Twin Turbo Premium Unleaded H-6 med en slagvolumen på 3,8 L Brændstofsystemet er: Benzin direkte indsprøjtning.

Hvilken type hjul har den?

Porsche 911 Turbo har 20 X 9 tommer smedede aluminiumsfælge foran og 21 X 11,5 tommer smedede aluminiumsfælge bagpå.

Hvor længe holder en 911 Turbo?

Porsche 911-motorer holder mere end 150.000 miles, forudsat at de bliver vedligeholdt korrekt. De er mindre holdbare end motorer fra andre mærker, fordi de ikke presses lige så hårdt som almindelige motorer.

Går Porsche’er ofte i stykker?

Porsche-reparationer er billigere end andre sportsvogne som f.eks. ferrarier. Porscher er stærke og går ikke ofte i stykker. Regelmæssig vedligeholdelse og service sikrer, at du ikke behøver at bruge så mange penge på reparationer.

Har Porscher mange problemer?

Rapporter har vist, at Porsche havde 110 problemer pr. 100 køretøjer. Det er det samme som Lexus, som har haft topplaceringen inden for pålidelighed i mange årtier. J.D Power gav Porsche 5/5 for generel pålidelighed.

  Er Porsche Cayenne god til terrænkørsel

Hvilken Porsche er mest pålidelig?

Porsche 911 rangeret som det mest pålidelige køretøj i J.D. Power’s undersøgelse. J.D. er en model med topkarakter for problemfri ejerskab. Porsche 911 er nummer et. Power 2021 U.S. Vehicle Dependability Study (VDS) fra Power 2021, der blev offentliggjort i dag.

Er Porsche mere pålidelig end Mercedes?

Ifølge en førende brancheanalytiker er Porsche placeret på andenpladsen på listen over de mest pålidelige luksusbiler. Mercedes-Benz kommer ind på 31. pladsen med et gennemsnit på 175 problemer pr. 100 køretøjer. Det er langt under branchegennemsnittet.

James May

James store passion er biler. Han har udgivet indhold på Bil A2Z lige siden sitet blev startet op i foråret 2021.

Nyt på Bil A2Z